zaterdag 13 januari 2018

Groentje het schaap

Dat je af en toe op het werk eens moet lachen, dat is een feit.
Ja uit een gekke zinsspeling is Groentje het schaap ontstaan.

Mijn collega Kim is een waar tekentalent en ja af en toe krijg ik een tekening met Groentje het schaap.  Ik geef toe, ze zijn schitterend. Als het te lang duurt geef ik Kim de hint dat ik 'Groentje het schaap' mis :-).

Ik was dan ook super blij dat ik een echt Groentje het schaap cadeau kreeg. Ja zoals mijn mama zei:' Delphine Boël haren kunst is niets vergeleken met 'Groentje het schaap'.  En wie ben ik op mijn mama tegen te spreken.


En toen dachten we, laten we eens terug zot doen.  En we haalden onze cameo boven, spoorden Kim aan om een tekening te maken van 'Groentje het schaap' en maakte een gepaste trui.  Met toch wel een verwijzing naar het schitterde tekentalent van l@Proft.

Bedankt Kim voor de vele mooie tekeningen van 'Groentje het schaap :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten